بهترین سایت های خدماتی
نوشته شده توسط : راکت شو

معرفی سایت

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین سایت های خدماتی بپردازیم:

1- اوکی صنعت

اوکی صنعت یک وبسایت ثبت آگهی صنعتی و نیازمندی های صنعت است که به معرفی صنایع برتر و خلاق در کشور می پردازد. ثبت آگهی در اوکی صنعت رایگان می باشد.

 

2- راکت شو

آکادمی دیجیتال مارکتینگ راکت شو مجموعه ای از خدمات مورد نیاز یک استارت آپ برای حضور موفق در فضای وب را گرد هم آورده است و شما میتوانید از سئو، تولید محتوا، گرافیک و موشن گرافیک و عملا تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را با بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشید.

 

3- نیلونت

برای خرید بهترین محصولات کشاورزی کافیست به وبسایت نیلو نت مراجعه کنید و از بین محصولات صد در صد طبیعی و ارگانیک خرید کنید و از سلامت محصولات اطمینان کامل داشته باشید. در نیلونت محصولات کشاورزی مستقیم از زمین کشاورزی به سفره شماوارد می شود.

 

4- فدک تهویه

اگر از سیستم های تهویه مطبوع استفاده می کنید، حتما تا کنون به خرابی های مختلفی بر خورده اید که که بعضا تنها به دست متخصصان و کارشناسان تعمیر قابل برطرف شدن می باشد. در صورت بروز خرابی و نیاز به تعمیر کولر گازی یا نیاز به تعمیر پکیج خصوصا در شهر تهران سریعا با کارشناسان فدک تهویه ارتباط بر قرار کنید

 

5- تهویه فاتحی

اما اگر برای محصولات تهویه مطبوع خود نیاز به تجهیزات و محصولات مختلف داشتید برای تهیه آنها به تهویه فاتحی مراجعه کنید. تامین انواع تجهیزات تهویه مطبوع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در تهویه فاتحی امکان پذیر است. به دلیل نواسانات بازار برای اطلاع از قیمت ها کافیست با کارشناسان تهویه فاتحی تماس برقرار کنید.

 

6- مدیر گیفت

اگر برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغات دارید، ما دادن هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم. راهی بسیار مطمئن برای در اختیار داشتن مشتریانی وفادار و همیشگی بری پیشبرد اهداف مجموعه شما.

 

7- راه صنعت

برای تهیه انواع محصولات و تجهیزات راه سازی به شما راه صنعت را معرفی میکنیم، وب سایت و شرکت کاملی از تجهیزات راه سازی.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: